آخرین پست

دنیای من

آخرین پست

 

سلام.....پرسپولیسی ها احتمالا بازی با الهلال رو دیدن....

دلیل اینکه پست پایین رو گذاشتم این بود که میخواستم بگم...من دیگه پست نمیذارم....حالا که علی نیست...

فقط قبل رفتن یه چیز میخوام بگم...آهای اونایی که خودتونن رو پرسپولیسی خطاب میکنید....حالا خوشحالین؟

خوشحالین اسطوره تیمتون رو دارین از دست میدین؟؟انقدر بهش گیر دادین که خسته شد.....

و یه چیزم به علی کریمی عزیزم میگم....قبلا هم تو وب شیث و علی گته بودم که بهتره بری کاپیتان....

آره برو..اینجا قدر تو رو نمیدونن.....

اما عزیزم بی زحمت حالا که داری از تیم میری از قلب منم برو .....هرچند میدونم این اتفاق نمیافته...

کاپیتان من تا اخر عمرم دوستت خواهم داشت....

یا تو.....یا هیچ چیز.....

خداحافظ کاپیتان....جادوگر ...یا هر چیز دیگه....

خداحافظ صاحب خونه ی قلب من.....فقط گاهی به خونت یه سری بزن....

تو حق داری...حتی اگه نداشتی هم من باهات بودم.....توی تیم ملی میبینمت....

دوستت دارم.....خداحافظ....

دوستان مٍثلا پرسپولیسی بدانید و آگاه باشید....که اینی که از دستش دادین علی کریمی بود....

خییلی اشتباه کردین.....خیییلی....شما با این کار زندگی منو ازم گرفتین.....هیچکی جز زکیه نمیفهمه من چی

میگم....

زکی جون خواهرم...کاش الان پیشم بودی.....کاش بودی و این خنجر رو از تو قلبم در میاوردی....

خدانگهدار.....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 21:15 ] [ روژین ] [ ]

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::